Brunetten klarade det! :)

Alltså i allt det mörka har det faktiskt hänt nåt som gjorde denna dag lite ljusare, jag klarade den förbannade tentan från helvetet!! Jag trodde helt ärligt att jag inte skulle klara den, å visst jag låg på gränsen, 24p var G och jag hade prick 24, men det är fortfarande ett G :D Såå glad jag blev!! Men det var 21 st som inte hade G av 40, då tycker jag lärarna ska ta sig en funderare på varför, för våran klass är inte dålig, vi är inte dum. Så problemet tror jag inte ligger hos oss... varför inte ha små tentor istället för en stor? då har man ju chans att visa vad man verkligen går för och plugga in sig på ett ämne i taget, riktigt. Istället för att behöva fokusera på 4-5 ämnen på en och samma gång... det slutar inte bra. Men jag tänker vara stolt över mitt G, för jag anser att jag förtjänade det. Det är roligt att få vara den duktiga någon gång, annars brukar jag bara ligga i skymundan för andra. Men visst jag tycker synd om dem som inte fick G... jag vet att vissa har pluggat stenhårt och det gick ändå inte...

Sen så har ju blond blivit brunett, misstag eller inte... kände för att göra nåt drastiskt och förändra mig. Jag själv tycker inte att det blev så dåligt när jag färgade om det, tog först en toning men det blev så daskig och grå (berodde nog på mina blonderade slingor) så köpte igår en packe innehållande både färgning och slingor, så numer är mitt hår mellanbrunt med irish coffee slingor :) Men först tänker man "Oh, my God!!! Vad har jag gjort???" men sedan vänjer man sig ganska snabbt. Men jag kommer nog med all säkerhet gå tillbaka till blond igen längre fram... Sandra är liksom = Blond, så är det bara...

Åh, gud sov en timme när jag kom hem från skolan, det var såå skönt tills telefonen ringde och störde... men eg var det väl bra antar jag, större chans att jag får sova i natt då... natten som gick sov jag sammanlagt 3 timmar tror jag. Vet inte vad jag ska göra... har för mycket att tänka på... känns som om jag faller ihop snart...

Jag vet att man inte ska svära men förbannade, jävla helvetes skit.


Kommentarer
Postat av: Vladde

Grattis till tentan igen:) if you need too talk, i'm here:)

2009-02-03 @ 21:40:31
URL: http://phonography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0