And action!

Torsdag idag va? är väldigt dagvill helt plötsligt, brukar ha koll... Jo det är torsdag, kollade almenackan :P Dagen idag har varit lugn, började kl 13... sovmorgon blev det dock inte, kl 8 slog jag upp mina ögon och sedan vägrade jag somna om igen trots försök. Har faktiskt sovit rätt hyffsat inatt, tror jag somnade vi 2 eller nåt, minns inte... så tror det är på bättringsvägen iaf med sömnen... hoppas det, orkar inte mer. I alla fall så hade vi inspelning idag av de professionella samtalen som vi övar på... gick faktiskt riktigt bra, bara en enda omtagning, så 4 tagningar allt som allt där vi turas om att vara samtalsledare. Samtidigt som det känns konstlat så känns det så äkta eftersom det är problem vi verkligen har. Det är ju inte så att vi sitter där och ljuger, inte jag iaf. Det kändes lite jobbigt när det var min tur att vara klient men det gick bra ändå... första gången var jag ju nära å börja gråta. Så jag hoppas att inspelningarna duger, vi har gjort så gott vi kan...

Imorrn är det fredag igen, shit en hel vecka har gått, det känns som om det var fredag typ igår eller nåt. Helgen blir lugn, en massa skolarbete väntar, sedan blire MELODIFESTIVALEN!!! :D Som kommer att ses här hemma hos mig, ska bli mysigt. Men det kommer kännas som om nåt fattas...

Frostbitna vingar,
frasande fjädrar,
fallande mot den kalla marken.
Tårar av glitter,
Tårar av sorg,
rinnande nedför rosenröda kinder.
Glorian på sne med en försvagad lyster,
hon brukar inte vara såhär dyster.
Hjärtat brustet som krossat glas,
med tankar på smärtan
han orsakade den där dan.
Midvinter natt och timmen är sen,
sakta bort hon går med trötta, sargade ben...


Sen måste jag ju härma en annan person:

1. Keep Holding On - Avril Lavigne
2. Let Go - Janet Leon
3. Halo - Beyoncé
4. Anytime - Kelly Clarkson
5. Have You Ever - Brandy
6. Right Here - Brandy

Kommentarer
Postat av: Vladde

hehe fin lista:)

2009-02-05 @ 21:33:42
URL: http://phonography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0