Professionella samtal...

What a day! skolan från 9 till 16... det är väldigt drygt, men dagen känns som om den varit väldigt givande faktiskt. Riktigt intressant psykologiföreläsning på förmiddagen, kanske beror på att jag kände igen mkt från gymnasiet :P Det är det ämne som verkligen är intressant, allt om det undermedvetna osv. Sen vart det lunch, alltid lika skönt hehe... och efter det så började vi med något som heter professionella samtal, samtalsövningar man gör 3 o 3. Blev smått förvånad över att Maria, Micke å jag inte bara slamsade bort allt och skrattade utan att vi faktiskt tog det på allvar (mestadels) problemet är bara att en ska vara samtalsledaren, den andre klient och den tredje observant. Och vi ska helst ta ett problem som vi har för att det ska bli så äkta och lätt som möjligt... så det kändes bra att ha M o M där, de man känner redan och vågar anförtro sig åt... mycket personligt blev våra samtal, men de gav faktiskt mycket...

Nä nu fan måste ja ta å he ner mig i tvättstugan och se om den är ledig... måste tvätta byxor och mkt mer, men framförallt byxor...

Sen ska jag göra nåt roligt... mkt spännande blire ;)

Kommentarer
Postat av: Vladde

kmr fortsätta med:)

2009-01-29 @ 20:16:02
URL: http://phonography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0